Tervetuloa Helsingin Eläkkeensaajat ry:n kotisivuille

Helsingin Eläkeensaajat on perustettu 2.1.1961. Se on vanhin EKL:n yhdistyksistä. Jäseniä meillä on 106. Toimimme Kinaporin palvelukeskuksen tiloissa, osoitteessa Hämeentie 58-60, Helsinki.

Vuoden 2024 jäsenmaksu on 20 euroa. Jäsenmaksulla saat kerhotoiminnan lisäksi Eläkkeensaaja-lehden sekä kaikki Eläkkeensaajien Keskusliiton edut ja palvelut.

Helsingin Eläkkeensaajissa on jäseniä Helsingin lisäksi myös muualta Uudeltamaalta. Olet tervetullut mukavaan joukkoon.

Kerhotapahtumista tarkemmat tiedot kohdassa "Tapahtumat".

Kerhopäivämme on kuukauden kolmas maanantai  kello 14.00-15.45. Kokoonnumme tammi-toukokuussa ja syys-joulukuussa. Kerho-ohjelma vaihtelee: mielenkiintoisia luentoja, arpajaisia, bingoa ym. leppoisan kahvinjuonnin ohessa.

Järjestämme myös yhteisiä konsertti, -teatteritapahtumia,  sekä suositun "umpimähkä-"reissun.

Helsingin Eläkkeensaajat täytti 60 vuotta tammikuussa 2.1.2021

Juhlia vietettiin jälkikäteen 16.12.2021 Käpylän työväentalolla

Hallitus on nykyään kaksi (2) vuotinen.

Ilmoita sähköpostiosoitteesi sihteerille tai puheenjohtajalle.